Tuesday, 5 June 2012

#23 Bila tak pernah tengok.

salam.


pakai skirt/dress pergi kelas. TAK PERNAH !

pakai skirt/dress pergi jalan-jalan. TAK PERNAH !

pakai skirt/dress lepak-lepak. TAK PERNAH.

kesimpulannya, mereka mula membuat pelbagai andaian serta spekulasi.

erkkk..masalahnya, bukan tak nak pakai, tapi tak berani nak pakai cik jemah oiiiiii ! hahaha





yang pernah berkenan di hati, tapi tak punyai kekuatan untuk dipakai. :p
(ihsan:pakcikGoogle)



p/s : suatu hari nanti boleh la pakai kot. itu pun kalau badan dah slim macam Ziana Zain. erkkk..





ikhlas,
-melur-

#22 mau yang ni, boleh tak?

salam.

berharap untuk suatu hari nanti.

kereta idaman dari sekolah rendah ni. :)


yer. saya mau yang ini.
(ihsan:pakcikGoogle)





p/s : tapi, kena kumpul duit untuk kahwin dulu. lepas tu, nak beli rumah. lepas dah settle kahwin dan beli rumah, barulah intai-intai yang ni. harap-harap adalah rezekinya, kan? :)



ikhlas, 
-melur-

Monday, 4 June 2012

#21 Cuba jadi sempurna

salam.

telah beberapa tahun cuba menjadi yang sempurna di mata dia.
tapi, rupanya dia hanya melihatkan kepada kebiasaan pada diri ini.
sedangkan pada masa yang sama, diri ini cuba menjadi yang terbaik.

sedih bila dianggap begitu.
tiba-tiba rasa diri ini tiada apa yang istimewanya di mata dia.


mungkin dah selalu tengok yang cantik-cantik kot. :')





ikhlas,
-melur-

Friday, 1 June 2012

#20. berakhir sudah.

salam.

01 Jun 2012.
selesai sudah..
kelas terakhir sudah tamat. tugasan terakhir sudah dihantar. presentation terakhir sudah selesai.
semester akhir, tahun akhir.

sedih. namun, itulah lumrahnya. setiap yang bermula, pasti berakhir.

namun, masih mempunyai tugas yang belum selesai.

menyiapkan tesis & menduduki peperiksaan akhir.

moga-moga dipermudahkan semuanya.




ikhlas,
-melur-