Wednesday, 9 May 2012

#16. batu berapi.

salam.

entah apalah masalah dia. tiba-tiba membuat cerita yang tidak sepatutnya. kami ok. kami sahabat. dah lumrah, dalam bersahabat kadang-kadang mestilah ada salah faham, terasa hati. tapi, kami tak jadikan hal-hal tu serius. kami anggap macam angin lalu jer.

erm..lagi satu. agak taknak bagi makwe kesayangan kau tu berkawan dengan kami yang berperangai entah apa-apa ni, bawak makwe pergi duduk dalam hutan. kawan dengan orang utan. nanti matsaleh-minahsaleh datang campak makanan, bolehlah korang makan free. korang kan memang suka makanan, benda-benda free. betul tak?

takpelah. selagi kau tak buat tesis dengan aku, tak jawab soalan peperiksaan akhir aku, aku dah tak peduli dengan kau. kau memang pelakon terbaik. elok tahun depan kau tercalon dalam ABPH.

wa doakan moga lu bahagia bro !




ikhlas,
-melur-

No comments:

Post a Comment